És vostè català? Necessita un teclat especial per escriure.

La paranoia del «fet diferencial» no té límits.

teclado

L’actual sistema més popular de teclats és l’anomenat QWERTY. És el que utilitza gairebé tot el món. Però «Catalonia is diferent», i l’empresa Softcatalà ho sap. Softcatalà és mallorquina, però col.labora amb el pancatalanisme i «desenvolupa la seva activitat arreu dels Països Catalans». Diu que ajuda a «viure les noves tecnologies plenament en català». Molt excitant.

Ara vol proposar una disposició de teclat més adequada al català, «per escriure més de pressa i reduir les lesions a les mans i els canells».

Ja ho saben: no escriguin amb el teclat amb què escriu mig món. Compri’s el teclat català, i no es lesionarà el menovell picant la «c trencada».

Dolça i diferent Catalunya…

dolca

 



Categories: CATchondeo, Huid del nacionalismo

Tags: , , ,

7 comentarios

  1. ñññññññññññ. España, Cataluña, Logroño, Bañolas, añejo, añoranza, quiero seguir escribiendo estas cosas tan bonitas y otras no tanto como el moño de la Ferrusola y el coño de la Bernarda ññññññññññ. Derecho a decidir de los teclados con esta letra que me encanta tan elegante con su tocado, lengua e historia propia.

  2. I un bidet dels països catalans? Per tenir un autèntic fet diferencial, no podrien inventar un bidet amb forma de ceba?.

  3. DE QUE OS EXTRAÑAIS? LO HICIERON CON EL IDIOMA, CON LA ORTOGRAFÍA … AHORA LE TO A AL TECLADO … LO IMPORTANTE ES RENEGAR DE SU TRADICIÓN, ESPÍRITU Y VALORES. POR ESO NO DEFIENDEN CATALUÑA, SINO «SU INVENCIÓN DE TERRITORIO»

  4. Aquesta empresa comença bé. No conec el seu producte, però ja han perdut un client.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

INFORMACIÓN BÁSICA SOBRE PROTECCIÓN DE DATOS:

  • Responsable: Dolça Catalunya
  • Finalidad: Gestión de suscripciones al blog y moderación de comentarios y el envío de boletines de noticias.
  • Legitimación: Consentimiento del interesado
  • Destinatarios: Los datos se comunicarán a Cloudflare Inc. (mejora rendimiento web; acogido a los acuerdos EU-U.S. Privacy Shield). No se comunicarán otros datos a terceros, salvo por una obligación legal.
  • Derechos: Acceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos, como se explica en la información adicional.
  • Información adicional: Puede consultar la información detallada sobre la protección de datos en política de privacidad.